آموزش تعمیر کلاج هندا 125


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیدار ما و آدرس didarma.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به نظر شمابهترین کشور برای زندگی کدوم از ایناست


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

برنامه اندروید برای قفل گوشی,دانلود برنامه قفل اندروید

 

آپلود عکس

برای تعویض کلاج موتور های طرح هندا 125 ابتدا باید روغن موتور را تخلیه کنید سپس قالپاق سمت راست موتور (سمتی که هندل موتورقرار دارد )با آچار بکس باز کنید.(قسمتی که در شکل بالا نمایش داده شده)البته برای اینکه قالپق خارج شود باید دسته هندل موتور را باز کنید. دقت کنید که اول تمام پیچ ها را شل کنید بعد اقدام به باز کردن ودرآوردن آنها کنید(این کار از خرابی یا به به زبان ساده از هرز شدن پیچ جلوگیری می کند) بعد از باز کردن قسمتی از موتور که هندل،کلاج و پمپ روغن قرار دارد رامیتوانید مشاهده کنید.کلاج موتورهای طرح هندا125 از نوع کلاج غرق در روغن هستند . یعنی کلاج موتور در داخل روغن قرار دارد واگراین نوع از کلاج بدون روغن باشد از بین می رود.در مرحله بعد پیچ های روی کلاج که شامل چهار پیچ دور ویک پیچ وسط کلاج را باز کنید.بعد از این کار قسمت رویی کلاج را خارج کنید وبه ترتیب صفحات بعدی را خارج کنید. دقت کنید که این صفحات یکی از جنس فلز می باشد( شکل شماره 6 )و بعدی از جنس کائوچویا غیر فلزی( شکل شماره 5 ) بعد از درآوردن صفحات آنها را با صفحه های جدید جایگزین کنید . دقت کنید در مونتاژ کلاج اول صفحه غیر فلزی را در قاب (شکل شماره 2)جا بیندازید بعد صفحه فلزی وبه همین ترتیب ادامه دهید تا به صفحه آخری که عیر فلزی است برسید.بعد از آن صفحه رویی(شکل شماره 7)را قرار میدهیم وخار وپیچ ومهره (شکل شماره 22،24،15و18)را میبندیم وبعد چهار پیچ رویی بعد هم قالپاق وپیچ های آنرا میبندیم.

نکته 1:برای باز کردن کلاج خوب به محل قطعه ها دقت کنید وآنها را به خاطر بسپارید چون در بستن موتور دقیقا برعکس آن باید عمل کنید.واگر شما جای آنها را بدانید مشکلی برای مونتاژ آنها نخواهید داشت.

نکته 2:واشر قالباق را باچشبی مثل جسب پاتکس بچسبانید وبگذارید کمی خشک شود بعد آنرا در محل قرار دهید و پیچها را ببندید.

 





:: برچسب‌ها: "آموزش"تعمیر"کلاج"هندا"125سی سی" ,
:: بازدید از این مطلب : 4442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهران
ت : یک شنبه 12 آذر 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1391/9/12/0 - - گفته است :
اگه ممکنه در مورد موتور های تریل هم مطلب بگذارید.


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');